30 år!

Grattis till mig själv! heehh!
Men tack till er alla som skrivit till mig i FB... tusen tackar så söta ni är!

Idag blir de kanske ej den bästa födelsedagen, sjuk elle bättre än i går men ej redo att jobba o flänga ute!" Ingen ork i kroppen, snorig och hes, ingen röst mm!
Men ja skall vara redo för helgen och för en ny dag på jobbet, så ja saknar jobbet. fattar ej hur man kan göra de men ja gör det:)

Får se vad som händer idag, o man får besök. vet att pappa min skall komma för att göra lite  e jobb så passar på att bjuda på tårta då! kanske svärföräldrarna kommer...
Men riktiga födelsedagen blir i helgen!:

Försökte lägga in bilder från huset som ja tog i går men går ej då de står att ja redan har ett program på mob uppe, hmm, får ej ner de även om inget är uppe!!! får vänta till mannen kommer hem!

men men  idag är de min dag! jehaaa
Gammal bild fårn julas , ursäkta min pose! hehehe

Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis på födelsedagen! Hipp hipp hurra ! Hoppas du får en fin födelsedag! KRAM!

2010-05-06 @ 20:34:13
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Anna

Grattis :)

2010-05-08 @ 15:52:17
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0