Äntligen!

Har jag kunnat gå på toa för första gng på en vecka typ!, så ont i magen o spänd, såg höggravid ut:=)
så imorse efter ngr tabletter av svärmor så löste de sig! lite kaffe på de hela oc nh ngr kapslar rapid cuts.. perfa lösningen!... synd bara att rappid cuts böjart ta slut, måste göra en ny beställnig av denna!!!

Naten var ej den bästa, låg o frös som attan, fattade ej varför, men när jkaa klä upp på morgonen så förstod ja, ena balkongdöreren stod på vid  gavel, hmmm!. vaknade äåven med halsont o förkyld... skall de komma tbx förkylningen? hopaps ej!..
Sedan så stod frullen på bordet, våra kära vänner hade förberett, äggröra mm... kunde de bli bättre? men de är ju vi som skall serva dem ju!!!men de har ju trots allt en liten som väcker dem tidigt!

Nu sitter vi här, stådat o fixart o släktingarna drog vidare in mot stan o junibacken!,, vi skall vara hemma o fixa lite! lite skönt då de klarar ssig sdjälva med!!!!
Ja askall ta kort i dag!! så ni ser allt!:)
Sedan vill ja bara infomera att de var 22 plusgrader kl 09 på morgonen här! jehaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag vet ju inte vad du heter i efternamn, jag lägger gärna till dig på FB. Jag heter ju Lena Eriksson, lite problematiskt att hitta mig eftersom det finns ganska många med samma namn.

2010-05-15 @ 16:59:04
URL: http://www.metrobloggen.se/spena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0