Bakis efter en toppen kväll.

Ligger här i sängen o bara njuter, hehe. hade verkligen en sådanb bra  kväll igår.. kunde inte bli bättre på ngr sätt!
Mina älsklings vänner var här ovch min nära familj... Dock ngr som ej kunde komma men de träffar jag sen"!
Alla kom i bra takt så man hann hälsa o umgås med alla.

Träffade Maddes Daniel för första gng och vi klickade direkt, bådde han o jag samt min man och han! vi gillar varandra skarpt, detta par är ett av våra nära o kära , ..... mycket kul kommer häda i sommar med dem, de kan ja lova..... så madde, D. är omtyckt av många här!,,

Sedna de gav sig av för Lady G konsert så festade vi vidare... K. blev rätt full direkt.. ja höll mig ok,, men drack på ordentligt ialalfall!!.....
Var så kul att träffa alla.... o tusen tack för att ni kom samt för de super fina o underbara presenterna!
Här är lite av vad jag fick!:

De bästa av allt. allt var bäsdt men jag fick en helt äkta Mulberry Bayswater väska...


Denna belong too me now!!!!!...... älskar den sååå. tack tack tack!. o för alla andra saker jag fick!
bilder från i går  kommer under kvällen!!!!

Kommentarer
Postat av: Tessie

Underbar väska!!!! :)

2010-05-11 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0