Blir ej som man tänkt sig!

Hade planer att vi skulle jobba på taket som förra helgen då vi ej han bli klara men neeej, de regnar igen! faaan vilket skumt väder. de varierar sååå som en riktigt svensk midsommar!!
Men tur vi har tusen saker som måste göras inne!!Så bara då ta itag på dessa saker!Man kanske får ngng ordning o reda här då!!!
Måste jobba på ordentligt för ikvälll åker vi en snabbis till Julle som kommer joina oss i "gammel klubben 30 plussare".... inget dricka för min del utan bara dit o träffa vänner o sånt!!!

Har tjejerna nu o vill ej spendera att förlora en hel hleg på att dricka så ja hoppar till nästa helg!!!!..
Nu sitter ja o väntar på effekten av Synderlin som jag tagit, hoppas de ger mig såååå kraft o energi.... hopppas!!! har såå  höga förväntiningar av vad jag läst o hört om dessa!!!

nu fixa o mysa sedan jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0