En start på ngt!

Dagen startade kanske inte så bra.Trista vaknade upp på fel sida, Hon har nämligen börjat bli bestämd. visa att hon är tjur o grining. Hon lägger sig på golvet o skricker, tjurar med ansiktet och verkligen visar att hon är förbannad! hon demonstrerar!!!

Så hela morgon gjorde hon de... Tills jag fiock muta henne med en isglass... så får de bli ibland!
Sedan sattee ja henne i vagnen oc vi gikc till Kina,.,., hon satt så fint. Och jag testade o se om hon ville gå, men inte i dag.. annars går hon så fint o håler ivagnen... hon lär sig mycket hos kina!!!bra där!

Kom fram till kina och satte oss o prata lite, hon berättade hur de gick för trista.. skäönt med denna stund på morgonen då de inte kommit ngt barn än!
Så sedan sade kina : trista kom till kina mamma skall gå nu, trista gick och sedan så kom hon tbx till mig , trodde hon ville ge mig en kram men de var ej så, hon puttade mig att ja skulle gå ... Lite grining var hon men hon vet nu vilka rutinerna är... hon vet att de är kul hos kina även om de är jobbigt när mamman lämnar henne!
Men fasiken va skönt de känns för mmamma hjärtat!!!
men jag tror på detta. Tror dagmamma är bättre än dagis iallaf för Trista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0