En underbar dag!

Har vi haft i dag jag o min man med Tripsie, stora tjejrna är hos sin far! Tindra spelade sin första fotbolls match i dag... min stora tjej!!! De hade gått toppen bra!!
Sedan efte ögon mottagningen åkte vi o handlade lite, lite till taket, och annnat gött!!
Hem o jobba blev de av sen!!
Vi fokuserade oss på taket. fick ena sidan bytt av panelen, . upp med nytt och sånt!!
Men har en hel del kvar.!!! men en dag till är de på denna helg....... så jag har alltdå varit igng sedan kl 09 imorse , nyss inkommen efter att slutat takjobbet nyss!

Sönder bränd är jag med på axlar o skuldror!!! hmmm...... tänkte jobba i bikiniöverdel men inte så praktiskt då jag är rädd för att göra illa mig ordentlignt av all byggmatrial!!! så de blev linne!!! fina räcker jag får va?

Nu mysa lite med familjen och natta trista.. sedan jobba på sovrums delen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0