Mycket motivation!

Tack Milla F för din motiv kram, den verkligen behövdes! Och inte nog på de så fick jag helt nya tagi går!
Jag har en STOR morot att bita i,,, ngt som kommer puscha min motivation till 1000 varje dag! Ngtatt kunna ser fram emot och satsa framåt! ja är helt enkelt glad!

Sedan ringde banken, samtaket ja väntat, ett av dessa iallafall. Vi fick igenom de vi ville, lite omläggning av lån, lite annat mm! så skönt!!!
Sedan så dagen på jobbet igår var hemsk, så mycket hela dagen, ja jobbade från kl 09 framtill 17 tiden..
och jag tog ej ens lunch , ja hann verkligen inte!! men som milla f sade ,en  protte drink är ej dålig!
Jag hade så kul påp jobbet io går. så mycket att görta men de älskar ja ju bara!!!
Nu skall ja klä trispie för att åka o lämna henne, sista dagen innan helgen då vi får besök från finlandet. tristas gud far,/ kims kusin med familj! mysigt och inte sista o minst mina tjejer kommer saknar de sååååÅ"!

hörs lite senare nu jobba!avslutar med mitt älskling kort från min 30 års fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0