Ögonbottensfotografering!

Idag var de den dagen, tid för ögonbottensfotog.. på St:Eriks sjukhus på kungsholmen!!... redan kl 10 skulle jag vara där!!..
min man åpkte med mig!! kqan ju inte köra bil på lååång tid efter eftersom min syn blir dålig. så ´ljuskännslig
Fick gå runt med glasögon hela dagen o ändå kisa igenom dessa!!!Mina puppillrar var lika stora som ögonen!

Men huyr gick de då? jo de var två fläckar... men ej farligt sade dem!. de var så små o satt långt åt sidan!; inget nman op för!!Men så sade de sist med o en vecka senare så fick ja brev hem av läkaren som sade att de var rinsk på op! så jag invätar mitt brev innan jag vågar hoppas! Men turen är att de kan ju inte då vara för farligt om de ej syns så tydligt på undersökningen..( sköterskan kollar först sedan skickas de till läkaren som gör en sista bedömning)

Men skönt att få de avklarat, och om allt går brea så ärt nästa kontrtoll om ett år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0