Ögonbottensfotografering

Nyss ringde de frå ST:Eriks och jag fikc en extra tid de satt upp nu på lördag för en ögonbottensfotog.. såskönt skulle fått vänta till aug annars... och  de var så lång tid sedan jag var där då de glömt bort mig!! skulle ha gått ett år efter trista föddes,,, de var som i aug förra året. hmm.

Bättre sent än aldrig!..
Hoppas bara på att mina problem försvunnig, hade sist fått en förändring el flera.. skulle tbx efter ett år om ingen skillnad blivit blev de laser, men tydligen är de rätt så vanligt med laser .. så de känns nu lungt. men hopaps på att slippa de ialalfall!!! men nervös är ja!


Kommentarer
Postat av: Annika

Har oxå haft förändring i min ena "ögonbotten", men gången efter hade det gått tillbaka igen. Det kan visst göra det. Förstår att du är nervös! Känns lite läskigt med laser...

2010-05-20 @ 18:44:07
URL: http://diabetesmammans.blogg.se/
Postat av: catta

Hej Annica!

skulle skriva i din blogg men de gick ej!:( men ialalfall tack för ditt inlägg.

ja har med hafdt förändringar som gått tbx men denna veclkade lite större!! sedan så kom den då ja låg på så bra värden för bra tillomed! men men ja hoppas!!!!



hoppas de går bra för dig! vad ligger du på för hba1c? har du pump el pennor?



kram catta

2010-05-20 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0