Överkörd!

Är rätta ordet hur jag känner mig!:
Så snorig, halsen är tjock, men känns som jag ibland är på rätt väg tbx. Som igår på dagen mådde ja någotr bra ,sen på kvällen slog de till och mådde skit!....
Så de blir en dag hemma till för mig!" Lika bra. ananrs går man till jobbet o smittar alla samt aldrig blir frisk.

Men ja känner heller inte att ja är frisk nog att gå i dag  heller!. :( Hoppas kunna gå imorogn, min födelse dag ju!!!
vill ju att ngt kulö händer då man fyller 30 år , inte bara sitta hemma sjuk!. hellre jobba då! kanske bjuda på tårta . Är de ngt ja bör göra?? vad skulle ni gjort?

Nu skall ja kolla FB lite , plocka undan efter Tripsie! o sova o återhämta mig!!
Nu på dagarna när ja går hemma , går ja runt i mina Nike mjukisar och min älsklingströjafrån stadium, dne är bara så skön, synd de komit målarfärg på den bara.! kanske dax för en dusch??:)
här är en bild på tröjan så ni vet vilken ja menade! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0