Sitter & ..... inget kul!

Sitter nu här i soffan  och gör ingenting, just städat klart, ätit och suttit ute i solen ett tag. Känner mig verkligen rastlös! jo inte glömma att ja skickat iväg ett stort antal ansökningar, så hoppas ngt går i klapp me allt!.
Sedan så kommer min man hem tidigare idag, våra bilar gick ju säönder så vi fick låna svärfars bil,,men de behölver ju med den så nu hämtar mannen min upp en låne bil.. bättre än inget, man är ju låst utan bil!!!!!

Får se om ja kan ta den för att åka o kolla handbolls matchen ikväll. så sugen ja blir!. Men är även rädd att suget skall ta över att ja måste börja spela igen!:)
Får nu se hur ja gör med allt, känner mig lite smått förvirrad över många saker just nu! ;Men med vanlighetens skull så löses de sig!

Även kanske en kryssningstripp med ZTess o resp kommer nog ske om priset blir bra! Då vi hoppas på det! känner att vi behöver komma ut lite med, o en kryssning som vi brukjar ha de är så avkopplande iallAFALL MED DEN HYTTEN VI HAR! så håll tummar attt de blir så!!
Nu skall ja fixa lite mer innan man skall hämta barn och mannen kommer, ja då händer inget, enl mig ialalofall..
ååå saknar redan att jobba...:(

Tänk er , detta var för exakt ett år sedan!!! nu bor vi här! inte för att allt är klart men nu har vi ialalfall tak över huvudet!
Bilden är på vårt nyvarande kök o hall!:)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej Gumman! Härligt att se att 30 års festen verkade ha varit skoj! Vad kul att ni kommer på Olivias 2 årsdag! Jag hoppas det är fint väder så att vi kan vara ute i parken :-)



Måste försöka få ihop en helg så vi kan komma och titta på hur ni bor, var ju super länge sen vi var hos er. Kan ha varit på Tristas 1 årskalas... Oj vad tiden går fort!



Kram kram

2010-05-18 @ 18:23:37
Postat av: Anja

Eh jobbar du inte lägre?

2010-05-18 @ 19:47:26
Postat av: catta

Annelie! ja de var nog tristas ett års dag heeh! men som du säger,man jhar så mycket nu, både ni o vi!

Men klart vi kommer! ser fram emot det!.



får säga till när ni har en stund över så bokar vi in en date!



Anja: nää ja bestämde mig för att sluta där!.. av olika skäl, som ja ej vill gå in på. Men har nui varit där en längre tid och ibland visas jobbet mm inte vara så man trodde!:

Men men ja har ngr till på g! tror inte de kommer ta lång tid innan ja får nytt!!!.



Viktigast är att ja nu är inne i svängen ialafall!

hopaps du fick ngt sva av de hela!

kramar catta

2010-05-18 @ 21:15:04
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0