Vill planera en tripp!

Jag är så sugen att planera en tripp med min family till värmen!. Som tex Thailand i vinter.. Då vi har fått skattepengarna. (dec).. en två veckors med min man och svärpäron.... Raija , jokke vill ni med? till samma ställe som ni var på , samma hus=????????????

Ellera annars en resan nu i sommar. men helst i viner då de är kallt här!
Jag bara måste få komma iväg, älskar ju värme o avkoppling, samt vi fikc ju inte uppleva thailand då viv ar där sist eftersom vi kom i värsta tänkbara monsour regnen.. stod om de i tidningen med!!!..
då gick de ej att gå ut, man kunde ej ta sig ngng stans. men tur vi hade 5 stj hotell som skötte om oss!!



Men nu vill ja hitta på ngt.
Mia och Madde när skulle vi ta vår tripp ( hotell natten) snart hoppas jag!
Och  med tess ,med respektive kanske vi tar en kryssning, måste bara kolla med mannen om han kan:)


men men , om inte annat kommer ja ju besöka Barcelona i slutet av juni, missar som synd var eken cup!


Här kommer vi bo, jehaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: En isprinsessa

Fin blogg!

2010-05-04 @ 10:59:14
URL: http://enisprisnessa.blogg.se/
Postat av: Raija

själv klart vi hyra en villa där som vi var 3 rum o köket, vardagrum, vi reser lika som förra året det var inte så hettans värmt. Prisena var helt ok! Vi kan börja o titta husena, och resevera huset. redan nu,. Efter din fest, på söndag kan vi diskutera alla om detta.ja vill absolut åka! raija

2010-05-04 @ 15:18:59
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/
Postat av: catta

raija: låter som en toppen ide!! då hinner man spara mm.. samt planerin på söndag är toppen!



kram

2010-05-04 @ 15:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0