Brunett eller Blondin?

Sitter här o drömmer mig bort till de blonda igen!! kanske inte så platina blond men ljusare i allafall. kanske lite ask blond eller blonda slingor!!

ok att ja nu sluppit slinga färga eller tona håret sedan jag fixade de till mörkt... o de var typ aug.. o ändå syns ej uväxten ngt...
hade ja varit platina blond så hade ja fått  gjord de var tredje vecka!
här är en bild från idag



kanske inte den snyggaste bilden,. sliten o seg Catta men men håret ser ni allafall!!
Här är ett som blond med men från förra året:





VAD TYCKER NI?????

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!

Gillar din blogg...

Jag tycker att d ser mycket bättre ut nu än när du var platinablond. Plus att man skall ju vara lite mörkare i håret nu på vintern så om du skall göra några slingor gör det till våren då. Ha en trevlig helg mvh Camilla

2010-11-19 @ 08:06:19
Postat av: Ingela

Du är fin i båda gumman tycker dock att du ska ha kvar det bruna och göra slingor/blondera till våren/sommaren ist.Själv funderade jag senast igår på att bli brunhårig igen :D Vilka problem man har hahahaha

2010-11-19 @ 11:32:21
Postat av: Elli

Du får inte bli blondin förns jag sett dig som brunett!!

2010-11-19 @ 17:27:43
Postat av: Elisabeth

Om jag får säga det själv så tycker jag att du passar mycket bättre i det mörka. Ditt ansikte gör sig bra med det. Riktigt snygg färg också.

Så jag röstar på att du har kvar det mörka.

2010-11-19 @ 19:13:56
URL: http://20090801.blogspot.com
Postat av: Fia

Tycker du passar som brunett till dina ögon +ögonbrynen :) Jag har blonderat mig för typ 2veckor sen och jäklar vad ont det gjorde. Körde 3 blonderingar + 1 färgning på nån dag..aj säger jag bara.. Så det bästa är nog att vara brunett och slippa utsätta sig för blonderingen.

Kram

2010-11-21 @ 14:38:10
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/
Postat av: Jennyn

brunett men fylla i lite. FAST du är super fin hur du än väljer att göra

2010-11-23 @ 17:19:55
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se
Postat av: Tove

Måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 02:08:03
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: catta

tack alla ni!!!



tove! ja är väldigt d¨lig påå sånt med skall se om ja kan hjälpa dig! årterkommer½½

kram catta

2011-06-04 @ 19:44:27
URL: http://cattasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0