Ikea shopping

Idag efter att ha spenderat dagen på jobbet, så tog jag bilen o åkte mot ikea för att spendera dagen med söta anna.
en lunch med shopping i lung takt utan att känna stress eftersom de var meningen att kim skulle hämta Trista så jag kunde koppla av!
Men så blev de ej, jag hann hem i god tid o hann tom en låång fika hemma hos tjejen Anna. samt snack!! alltid lika kul att umgås med henne o de är ju inte dåligt heller att vi är grannar!!! ser in till varandra typ:)

Ikea då. ja vi började med en lunch, köttisar som är traditionellt där, sedan till alla avdelningar. men de jag kom hem med var inget spec. en lampa till hallen o lite ljus... sånt som behövs nu under vintern.
Anna hittade lite med!!!!

jag mådde skiit när vi var där, började med att gäspa hela tiden, verkligen hela tiden, smygande verk o sånt i kroppen. kall svettades hel tiden som riktigta klimateriet... jaa förstod efteråt varför:... ja hade glömt ta mina tradolan som ja tar varje morgon ,ABSTINENS SÅ DE SKRECK OM DET!!! usch ... verkligen sjukt då de blir så!!
och denna kyla gör ej smärtan bättre heller!!!! OJ!!!!

 MEN  väl hemma så kom de i mig, tradolanen ... väntade im kim så vi sedan åkte tillsammans o hämta Trista o sedna till Willys o Krlsson.... lite kul att handla med familjen!!
Nu myser vi.. Trista somnade nyss!!! så vi kollalr på PB... sjukt va folk är omogna!!!. men ändå följer man det!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 03:22:59
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0