Första dagen på länge!

Idag är de nog första dagen på väldigt väldigt länge jag kan ärligt säga att ja mår BRA. jag känner mig ngt lunda pigg... Om ja nu ens kommer ihåg hur man mår när man känner sig pigg!:)
Men ja vaknade upp vid 08 o kände mig inte lika snurrig o sliten. så knappt man kunde gå brukar de va men idag var ja otroligt pigg. och de har suttit i hela dagen..

Trista sover nu o vanligtvis brukar ja sova med henne eller sova o slöa hela dagen men nu har ja myrr i kroppen!
Tanken tom slår mig att gå in o köra ett träningspass! då harr dessa medicineringen  påverkat lilla mig:)

ja mår bra.... jehaaa. de känns så idag.. Men så som ja är vågar ja ej köra på ett rus för artt ja är rädd att bli sämre. el sliten som man lkan säga .svårt att förklara.
Men som med min kroniska nervskada. jag måste se till att räcka hela tiden o ej bara för stunden! o de är ngt jag verkligen lärt mig under min tid på rehab!

Men bara att få skriva o säga att ja känner mig pigg. är så stort för mgi!
Och då är dem ed en regn dag:( puhhuuuu-. tråkigt vi som m måste jobba ute!
Får bli under veckan!!!
för på torsdag har vi slutbes med huset o då måste vi bli klara med vissa saker ute! Så se till att jobba på dessa dar fram till dess!!!


Min man, ja han är lite slö idag. Jag som vill sätta listor o har full fart i kroppen men han tycker annat:( UFC säger han. bara kolla sin dator med sina program!!! ja villl jobba! Men men  han behöver sin tid med så bara vänta ut han:)


hade ett mess samtal med en nära vän i dag:
hon sade en rätt bra sak som man sällan tänker på!:..
attvi glidit ifrån varandra. men ej på de planet man bruakr utan arbetslivet och familjelivet mm.
Vi har både sitt på varsit håll samt vi bor på varsitt håll om stan, lite svårt då att få de hela att gå runt!

Hon har mycket o jag har mycket . Men de är bara att försöka få en tid som passar oss båda.. och samt se till att kunna ringa varandra på en tid som båda kan prata... bara ge sig fan i att göra de så blir de gjhort!

Men de jag menar att man lätt sätter av sina kompisar o allt när man har mycket. MEn som så gäller de för oss alla o inte bara för mig!!
vissa har mer än andra och mycket att stå i och när avståndet spelar roll då är de svårt!
Så länge man vet vart man har varandra så vet man att att de är en bästa vän. en som står kvar ivått o tort!!!

Love you vännen!!
Nu skall ja tjata lite på min karl:!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0