Hemma dag!

Idag har jag haft en hemma dag. Fick ledigt från jobbet och de behövdes kan ja lova.! SÅ sliten o seg. och behövde verkligen återhämtning från allt! Bara få ta de lungt. ligga på soffan o slappa! Inget att ta sig till , inte för att ja hart stress annaars. men med detta med mina låga värden gör att ja plallar inget! Och idag har ja varit låg!!!

Så slappar dag var behövligt!!!!
Nu sitter ja o kollar på lyxfällan.... är hon ett pucko eller ? hmmm! hur fan kan man shoppa klder mm för 50´tusen på 5 månader? ingen mat el ngt ingick i det! gmmmm shopaholic eller?

Imorgon blir de hemma med! Trodde ja skulle få hämta tjejerna men de skall på kalas ihelgfen så inga girls för min del! ååå så ja ville ha hit dem:(
Nästa helg skall de på fest i skolan med så då är de kvar hos M... så ja kommer sååå sakna dem!!!!

Imorgn skall ja försöka ta mig en prommis, om ja pallar.! ut o lyssna på musik o få frisk luft!! sedan hämta trispie o ut o bygga på huset:) eller min man skall bygga. ja kolla på o ta hand om trista!!!

Dagen i dag har ja ätit ngt bättre iallaf! ja har ätit lagat mat, spegetti o köttförs sås men ej mycket men lite gick de ner!
Sedna så mycket leverpastej!!! och vitkål!! heheeh stackars kim som får stå ut med mig imorgon!:) bubblande mage!!!

bara försöka att få de att hålla!!!!
usch just de  ja har lärt mig dricka mer idag....... så de blir toa spring hela tiden!!! jobbigt värre!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0