Ledig dag, Willys och en trevlig pratstund!

Är hitills vad min dag bestått av. Började med att lämna trista på öppna förskolan då de skulle spendera dagen där! Hon älksar att vara där! Så lämningen gick enkelt!
Min man fick köra mig dit då han behövde bilen!. va fy faan snö ute :( så flera bilar hade åkt av vägen redan på morognen!!!

Sedna gick ja hem o städade o sov lite!. När ja sedna vaknade upp så var kroppen slut,segare än ja ngn sin kännt  förr!!.Mina belv va bly o stumma. Kroppen pallade inget Men eftersom ja lovat Anna ( min granne) att följa med till Willys så var de bara att ta på sig kläderna o ge sig av!!!
Behövde handla hem iför kvällen o helgen så skönt att göra de nu o slippa att åka med trista o när kim kommer hem från jobbet!

Sedna bjöd anna in mig på en kaffe!!! skönt att mna har ngng som drar i en så de händer lite annars hade ja legat här hemma!!:)
 o tur att de änte är meer än ngr meter bort! heeheh!:)

Nu sitter ja hemma väntar på att Kim kommer hem för vi skall tömma kontainer innan trista kommer.
Sedna blir de mys med familjen! och lite struktuering här hemma!!!. är inne i sådan fasad nu!!!

vill shoppa ..... ja vill mer än gärna ha denna matta från Rusta som ja tjatat om. ( den lila snyggingen) och denna byrå från ikea så vi kan få ordning här hemma lite:)



Men men de får vänta! tills när , de vet ja ej:)


Kommentarer
Postat av: Katta

Hallå från Göteborg...



Sen när jag anländer hem från Göteborg så åker vi till IKEA du o jag, eller hur? Inga kidz och spec. inga gubbar...



Kramizar från mig o Gustav

2010-10-23 @ 19:00:48
URL: http://spidermansheart.bloggplatsen.se
Postat av: catta

katta: klart vi skall. s'g till ngn dag innan bara. men såå kul de skall bli, o nu skall de bli av med!!!



lite shopping måste man ju!!

tar då kims jobbar bil så får vi med oss lite mer stora saker. för de kan ja tänka mig att vi kommer få med oss:)

kram o lykca tusen gng om imorgon, rin när du vet ngt mer!!!

kram kram catta

2010-10-24 @ 10:29:55
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0