Snart är de dax då!

Imorgon åter till jobbet... men jag längtar... skall bli så kul att få komma tillbaks o få ta itur med de nya jag lärt mig...
Åter till att fixa o trixa.. Få starta på ny kula känns de som...

Spännande!!! men jag tror de bara kan bli bättre.. ngn stans måstet man ju börja!

Nu så är vi åter ensamma svärisarna har åkt till tammerfors igen o kommer åter om ngn  vecka!!
Fick även veta att Katta o Gurra fick ej åka hem från götet i dag. Gurra hade fortf lite vätska kvar i hjärtat sedna op.. men hoppas på hemgång imorogon!! vi längtar så efter dem!!!

Sedna så kommer tjejerna snart... de kommer o spenderar höstlovet hos mig!! saknar dem så!!! skall bli så kul. De har heller ej sett kaninen så de kommer ju bara älska den.. Hoppas ej på ngt bråk ialalfal!!!


Just de.. lite kul. Kaninen fick sig sin bajs låda i buren i dag. ja ni hörde rätt. kaniner har börjat med sånt med. o de visste inte ja!
Köpte lite sand till den. och han gillade den. men ej som bajso kisslåda utan att sova i!
Han slänger sig o snurrar runt i den. ligger utsträckt i den... skvätter sand överaklllt utan där den skall va!
hnnnmmm.. trodde de skullel va i huset den sov o inte i sin bajslåda!! heheeheh
lite kul iallafl

jajaha så var de med detta! inget kul att skriva! har fått bloggtorka! kanske lägger ner denna! vet ej!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Lägg inte ner din blogg för nu kommer vi vara Animas girls! ;) Gå in på min blogg så får du läsa mer! Kramis

2010-11-01 @ 17:45:30
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0