Tripsie vill ha en......




Denna har jag bestämt mig för till vår dotter! en säng som är stor så hon kan sova... ok de kan hon men d finns de plats för våra kära familjemedlemmar i finnlandet att soca kvar i olika rum när de kommer på besök med!

Tristas gamla säng vi fick av hennes faster har vi lackat om och den fick följa med till finland så hon har en säng o känner sig som hemma däör!!!. eftesom hon spenderar stor del o tid där med!! HON  bara älskar den sängen!
tack faster!!!!!



Tristas "faster säng"

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den sängen var riktigt fin=)



Jo, läkaren sa att det fanns risk för beroende. Jag har fått 50 mg som ska tas 3 ggr om dagen tillsammans med alvedon forte och paraflex!! Alltså, det är riktiga dunderpiller, jag äter normalt sett väldigt lite värktabletter så de här tar ordentligt. Jag har inte tagit på morgonen för jag vågar inte köra bil när jag är så dizzy=) Gillar inte känslan av att tappa kontrollen.



Igår tänkte jag på dig faktiskt, på kvällen bröt en tandvärk from hell ut på mig...Jag har en trasig tand som de lagat om och om igen men nu har den ramlat sönder helt och jag har nog inflammation i den=( Ont som 17. Ska boka tid hos tandläkaren idag, hoppas de drar ut den, är så trött på den och klarar mig bättre utan den.



Ha en riktigt bra dag!

2010-10-06 @ 08:28:13
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0