Utbildningen i går!

Igår gick de verkligne super bra! ja lärde mig en hel del och en hel del visste ja redan!
Men är såå glad att ja fick möjligheten och att ja gick!!!

ja känner mig så mycket starkare och lättnad över att varit där!
Vi satt där i lokalen, fina lokalen på scandic hotell... bra lunch , hela tiden snacks o mellanmål vid rasterna.. super service. mm!!

vi var så där 40 st mäklare. kansle 2-3 assistenter...   o ja som har lätt folkskräck! heehhe! näää skojar bara!
Men först blöev de dialog som ja är mindre kunnit i men lärde mig en hel del!
Sedan efter lunch blev de AD service o där kunde ja nästan allt medan de andra . dvs alla har ej ens provat de. så där hade ja en stor fördel... o kännde mig så säker... fråga frågor och komenterade de olika felen som de ej förbättrat!! så ja kände mig duktig!!!

så motiverad ja nu är! Idag var ja ledig men längtar till att få komma in till kontoret o få sätta igng!!
sAMT NU VET JA VAD JA VILL BLI NÄR JA BLIR STOR!!!

STORA MÅL MEN DE SKALL UPPNÅS.. OCH JAG KOMMER UPPNÅ DESSA!!! mED LITE HJÄLP PÅ TRAVEN SÅ ÄR JAG SNART DÄR!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0