Varför?

Har jag ingen motivation o ork till saker o ting! jag bara skiter i att ta itur i dessa...De är ju så enkelt men jag pallar ej!

Känner ni igen er?

Mitt största o viktigaste fokus ligger på jobbet, att klara de, inte vara frånvarande och kunna vara där o utföra maximalt när jag är där! Visa fram fötterna o få en tjänst!!!
Sedna kommer allt andra i andra hand, så som vänner och träning mm!!

Jag vill ej göra slut på mig, inte klara gå till joibbet för smärtan blir värre om jag tex tränar mm! SÅ då avstår jag! nu iallafall. mest för att ja haft o har sånt problem med tänderna,,, sådan smärta men nu är de nästa borta. Tanden drogs ju ut och det känns bättre men då kommer nästa tand o spökar men den skal ej påverka mitt liv nu har jag bestämt mig!

Och då får man denna j-la virus som hela vår familj haft o har, men nu börjar de gå åt rätt håll. Så imorgon bokar jag in ett två timmars pass.... En timme cardio, om de så fallet är bandet i intervaller med backar och sedan lätt styrke av hela kroppen!!



Skall ha som regel att köra 3 dar i veckan som innan! jag kom ju igng! men så kom tanden o sjukdommarna!
Bara ta tag i de hela! Även tänk att ta mig ner på en handbolls träning , de har jag LOVAT!!! SÅ jaa ja kommer o testar en gng men när kan ja ej lova!!!

dagen kändes si o sådär i dag. De hela starta bra och slutade bra men mellan där började må skit illa. var tom tvungen att gå på toa, var säker på att ja skulle spy!Men de gick över som tur var!
Sedan kom ju mina arb redskap! jipiii"!"""""!!!

Och de bästa!!::: MIn äldsta o mellersta dotter ringde mig i dag! Blir alltid lika glad då de ringer!
Iza längtade så till mig o såg fra emot fredagen, Kim lovade tjejerna med att i skulle ut o cykla hela familjen och sedan hyra filmer o ha myspys...
Denna helg är de bara vi fem ( hela vår familj ) hemma. Inga klusiner, övriga familjemedlemmar... ( även om alla är varmt välkomna jämt) men ibland är de mysigt att bara vara vi..... Så jag ser så fram emot det!!!

Även en lördags bad i simhallen kommer vi införa igen nu!!! vi har turen att ha ett bra Mini äventurs bad här i komunen!!! så de  är super.. bra för tjejerna o Trista kan leka bra med där!!!

Nu är de film dax o mys med min älskling!!! som ja älskar lika högt som mina barn! NI är mitt allt!
Är så glad över att ha er i mitt liv! Och få vARA GIFT MED DIG kIM äR DE BÄSTA!!!!<3


Catharina Mäkelä

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag känner igen mig. Det är så svårt att vara överallt. Mycket man ska hinna med och sköta om. Men det viktigaste får alltid gå först! Svårt att prioritera ibland..

Kram på dig!

2010-10-13 @ 09:32:42
URL: http://emmazorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0