Ändrade planer!

Bllev ej som vi hade planerat dagen utan vi hoppade jenny med familj i dag. eftesom vi ändå skulle åt det hållet imorgon i stl. så då tar vi de då!!! två flygor i en sm'äll!!! smart va?

vi tog oss till bauhause o  köpte diverse saker till huset. ja fick mig två nya blommor till köksfönstret.....
så nu är de fulla hus med byggande här!

killarna är snart klara med putsen o då är de bara mitten delen som ej är klar men den skall ändå vara av trä panel som går i svart... ( snyggt ) enl oss iallafl!

>Har idag undvikt allt med träning o proppat i mig glass! mumsigt... har tuvärr ätit de istl för mat. hmmm inte bra men men sånt e livet för lilla mig!
Nu skall ja byta poo poo på Tripsie!
härligt att prata med dig i dag Tess..... alltid lika underbart att höra din röst!. hoippas du hörde mig med skrickande barn i bakgrunden:) heehehh!!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Tack själv gumman =)

Alltid lika kul att snacka me dig, så lika i allt haha. Jo jag hörde trots underbara kids i bakrunden :) hoppas ni kan komma te Götet snart framöver. Pöösss

2010-09-18 @ 17:50:04
Postat av: Ingela

Hallå där!Nu vill jag se lite bilder på huset utifrån nyfiken ju ;D Såg ditt med på fb har försökt svara via mob men det gick inte så nu svarar jag här ist när jag ändå är inne.Allt e bara bra med oss på jobbet funkar det men jag ska till skolan på ti vilket jag ser mkt framemot!Måste ses snart hör av dig när du kan jag jobbar ju lite på dagarna nu + kväll men någon lucka ska det nog gå att hitta hoppas allt är bra med er kram kram

2010-09-18 @ 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0