Dagens Träning!

Bestod av största delen hitta motivation till att ta sig ner till gymmet, men eftesom jag ändå jobbar där så är de ingen orsak till att INTE gå till gymmet!... så ja drog mig vidare o åkte dit!!!.

De blev en timmes  gymmande bestående av:

20 min skidmaskinen
10 min snabb hastighet (nästa jogg) på bandet.
30 min gym.. (mage, rygg och baksida ben)




En svettig och slut Catta:)

Men fasiken så skönt de känns att få de gjort.! Men synd bara att ja efter varje pas önskar ja hade tagit i lite mer!" Ja är en sådan som aldrig alltså aldrig blir nöjd!!!!
Men måste skynda långsamt och ej träna på tunga vikter pga armen , då får ja skylla mig själv om ja får ont dagen efter!! svårt eftesom ja anser att träning med tynga viket är TRÄNING och lätta vikter , ( dvs nästan inga vikter alls=) är för MIG ingen träinig!!!
'
Men så har ja alltid velat ha de.ja gillar TUNGT och jobbigt!!!! THATS LIFE!!!!!!
KANSKE EN ORSAK TILL ATT JA GJORT VÄRNPLIKTEN!!!
jajaja nog om de!!!

ja tränade och har nu de avklarat! jippi... ja är stolt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0