En dag till avklarat!

jag klarade av denna dag trots min onda tand som ja håller på att få panik på!!! hmmM! inte ens alvedon, ipren mm hjälper mig!!!
 hela käften håller på att losssna känns de som!!:(
men nu har ialalfl dagen slut kommit o jag klarade yttligare en dag på jobbet!
Imorogn måste ja gå då vi har möte som är viktigt!!!!!

Hoppade träningen i dag. vågar ej träna o köra på när ja har ont, är rädd för att de kommemr bli värre sedan pallar jag ej det heller så jag får köra på nästa vecka istl när jag förhopppningsvis fått bort skiten!!

skulle även ha träffat Jossa i dag men pallade ej ens det..... var bara att åka hem o slagga innan trista skulle hämtas!!!!.
Fick även åka ut på en tripp till kallhäll o jakan för att sätta lappar i skyltfönstrerna sedan till banken för att fixa en postväxel!!!. men nu är de gjort, o ja kan koppla av.....
Skönt med sånna dar, avkoppling o slapp de gillar vi!!!.. skulle sitta ännu bättre om man visste att man tränat på dagen men men! !dce kommerr!!!! skynda långsamt!


Nästa vecka blir de nog om allt går som de skall , ner på en handbolls träning, testa på de o se vart i livet ja befinner mig, är ja redo satt släppa in handbollen i mitt liv igen eller lägger jag verkligen skorna på hyllan?
perfa att gå ner när de har teknikträning o skott!!!!

En lättnad hände för mig i dag, en sak som gjort att ja gått o spänt mig, men efter alla om o men så fick jag saken ur, och nu kan jag släppa detta problem!!!!!. skönt! pust o stånk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0