EveryX3 Blodsocker mätare!

Jag har fått som många andra erbjudandert om att få every x3 mätaren gratis med ett års fria recept på stickorna, vid behov av flera så är de bara att ringa till dem!!!

Och idag så ringde de tbx till mig o fråga om hur jag kände o hur nöjd mm jag var med mätare. Som ärligt, älskar den! använder ingen annan! och detta med att de bara är 6 st stickor i den är en vane sak, bara se till att ha med sig extra när man går ut!!!

Och pricken ovan i:t var att ja nu kommer få en till hemskickad, då jag gärna har flera mätare. gillar att vara omringad av mina mätare. en i varje rum helst! sjukt??? ja kanske men som många andra diabetiker, de är vårt liv!!!!

sedna så fick ja ett kylfodral till insulinet, men då valde ja istl ett kylfodral till pumpen!!! perfa va???
de kostar en hel del o de fick ja gratis!!! så skönt o bra!!!

Tackar till er på Every x3!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0