Gick bra... ja gjorde det:)

Dagne gick super i dag. Mådde inget bra när jag vaknde upp men ja gjorde de. jagh klädde på mig, sminkade mig oxch hann mysa med trista innan ja lämnade henne hos dagmmamman, och sedna for till jobbet..
väl där satt min chef i möte en bra tid. så ja kollade runt på nätet,  alltså på systemet de kör i!!
Så ja börjar känna mig hemma igen nu!!!

sedna när de kom ut så fika vi snackade mm. och ja fick göara lite lättare uppgifter , sedan så bestämde vi att ja skulle tbx imorgon!!. pappret tog slut så ja kunde ej fullföra uppgifterna:(
men dagen känndes toppen, ja gillar detta!!!!: känns bra!

så himla skön känsla de där!!! och kan ej få de bättre..... så närao bra... äunderbara människor med!!!
 så hoppas hoppas nu!!!: ja vill stanna. få jobb och blir anställd!!! kunna veta att ja kan få fast tjänst där!!!!

Nu skall ja vila innan Trista skall hämtas, har fortf huvudvärk... säkerligen bihålorna:(


Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till Sam och bebis i magen

Tack för ditt peppande tjejen!

2010-09-01 @ 16:28:21
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0