Hemma och vilar upp mig!

Nu sitter jag hemma i soffan under täcket o vilar pp mig! lite tv och koll på nätet innan man skall hämta upp Trispie! även tänkt sova sig lite!!!
Har hunnit varit på jobbet, var dock lungt,,, skönt eftersom ja ej mår bra1

Ficke en del saker gjorda, så nu har jag även en tid hos tandläkaren på danderyd, ( de är lbättre där , de genomför operationer mm )
så om ja har tur s¨å är min tand inte så farlig så de kan dra bort den direkt!! hoppas så man slipper smärtan. hela  jävla munnen är ju körd!!!! kan ju inte göra ngt utan att man tänker på det!

På onsdag kommer min kp till jobbet, skall bli kul att f visa upp han hur ja har de , vilka ja joobbar med mm!!!
Sedan så är mina arbetsverktyg om manm får kalla dem de godkända o beställda. jehaaa..
fatta att man har turen att få detta? de kostar ju en förmögenhget..... men de skal ju även underlätta mitt jobb så man slipper gå hemma o vara sjukskriven!!! fan ja är bara 30 år! vila kan man när man blir äldre!!!!:)


nu skall ja vila!!!! får ju passa på""""!! inte ofta de händer längre!

Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan, vad göres? :)

2010-09-27 @ 12:52:36
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hur var din helg? :)

2010-09-27 @ 13:17:53
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0