Jobba, Vabba och Jobbigt

Idag o har jag turen att kunna på till jobbet ,Trista har nämligen legat sjuk i natt!!!. Hon skrek och hade ont ngn stans, Imrose verkade hon bättre, kanske för ipren hon fick? Men när mannen min s kulle till jobbet så kräktes hon, så då var de bara till att stanna hemma för han då ja var tvungen att gå, hade ett viktigt möte på morgonen!!
 som gick toppen bra!!!

Men nu verkar de som Tripsie är bättre, kanske spydde för att hon hade ont? eller ngt!
Men allt verkar ok nu, hoppas på de iallaf!

Skall snart ge mig av hemmåt!. har suttit ett tag och tagit tag i de nya objektbeskrivningarna! verkar riktigt kul att göra dessa!!
Börjar förstå mer hur de fungerar o sånt" bara se till att få min sskrivar inst att fungra som de skalL!!!

men fasiken så kul detta är!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0