Jobbat på Huset

Idag har vi jobbat mycket på huset... Började stä'da upp där ute efter de kommit o hämtat husvagnen sedan så natta o lekte vi med trista för att niu på  kvällen köra på vårt sovrum! 
Som jag har målat för andra o förhoppningsvis sista gng! Även vår " gå in garderob" är klar målad! fasiken va snyggt de blir!
Blev i en annan färg än vi tänkt oss. men mycket snyggare..... eftersom vi hade färgen hemma så tänkte ja att de var onädigt att köpa mer av den gamla, lika bra att göra slut på den vi hade>!! smart va?

Nu står mannen min o håller på med fönstrerna, ja dricker mitt the... och är färdigt för kvällen! Måste ju lugna ner mig lite innan natten annars är man ju speedad!:)

H'r kommer lite kort p[ putsen som den blev, skall bara stänkmålas när allt torkat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0