Lite shopping blev de allt!

Fick mig ett par nya skor, eller ja köpte de för ett tag sedan men stl var fel så ja bytte... trodde aldrig ja kunde få på mig ett par stl 37.. men så snygga o sköna är stövlarna!!!

jaja jletade efter stövlarna på nätet men de verkar ej finnas så ja tar kort under morgon dagen så ni ser!
Bara älskar dem! , mina nya fovvorisar.....
skall invigas imorgon!!!!

usch.... ja gilllar ej att klä mig längre då allt sitter tajt.....
men ialalfl. hittade ett så fint armband med som ja fick till super ppris. sedan lite hälso saker..
och var ju tvungen att tjuvkika på min matta ja bara skall ha i v-rummet...



Mycket snyggare i verkligheten!! super fin o kommer sååå passa hos oss!
men skall de bli rund el vanlig????


Kommentarer
Postat av: Elli

Vart kommer mattan ifrån?

2010-09-16 @ 22:30:59
Postat av: catta

den e från rusta. 899 kr och är i långa glänsiga strån ej de tråkiga som ser boring ut!!!

skiiit snygg. åk o kolla så ser du!

kram kram!

2010-09-16 @ 22:33:47
URL: http://diabetesochtraning./blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0