Mått skit hela dagen!

Vaknade upp med ky högt blodsocker i morse och sedan dess har jag ej lyckats få ner det! Tagit enheter efter enheter för att få ner det! bytt ampull oc hsett till pumpen, och kollat bs efter de. men aldrgi ftt ner det!
jag mådde så dåligt att ja stort sett bara gic k upp i morse, åt och duschade sedna kolla lite tv ör sedna lägga sig i sängen!, Huvuidvärk pga min jävla tand som börjat strula, som skall operaras bort men har bara undvikit den! ( säkert inf i den som höjjer bs) o godiset från gårdagen då).....

Men nu på eftermiddagen lyckades ja fått ner bs rtill 9.8, bara se till att bibehålla det där! Men mår inte alls bra.! seg o slö i hela kroppen!, ont i huvudet , tung) och tanden molande värk.... orkar nada!
så blir en slappar dag, måste till jobbet ovadsett imorgon!!!:..
Men sådanna dar vill ma n helst slippa. ja orkar inget. inte ens ta hand om mina barn el mig själv... usch för dessa!!!!!

Så får se om ja bloggar  mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vet hur det känns=( Man mår som en urvriden disktrasa, jag brukar få en riktig ångestkänsla också... det brukar dock försvinna rätt fort när jag har fått ordning på värdena igen...hoppas på en bättre morgondag för dig!

2010-09-26 @ 18:53:44
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0