På schemat i dag?

Skulle igentligen tagit mig till J ute i nacka men ja har ingen ork. sovit dåligt, ont i armen och ingen lust att sätta mig i bilen o ut o åka så långt.. hamnar då i köer på vägen hem o de orkar ja inte nu!!!! skall ju hämta Trista hos dagmamman till 16 tiden.. svärföräldrarna är hos kim syrra som jobbar... de passar deras barn, lilla Emelie har åkt in i gen på akkis med lungorna i gen ( hade nyss lunginfl. o äter den starkaste pc kuren men ändp fick hög feber igår) så nu ligger de inne igen!!:. tänker på er Katta!!!!!:(

Så de blir en lung dag hemma, skall ta mig till gymmet är tänkt o köra ett fett avrinnande pass. Känns bättre de än att ut o gå bara... men kanske gör de med! MÅSTE JUKOMMMA IGNG!!!  min motivation ligger inte på topp just nu om ja säger de så!!..
har iaiiafl börjat registrara min kost på www.matdagboken.se
DÄr ja kan  se hur mycket o vad ja får i mig!

Som igår såg ut så här:

totalt: 1167 kcal

protein: 27.26%    (78g)
Kolisar: 38.02%    (108g)
Fett: 34.72%        (44g)

AN OM DETTA KANSKE KAN KOMENTERA, HUR MINA VÄRDEN SER UT?
JAG SKALL TYDLIGEN ÄTA MAX 2304 KCAL OM DAGEN O FICK I MIG I GÅR 1167 KCAL...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0