Så himla kul!

hade så kul på jobbet idag. gjorde en del saker och har fått sådan bra kontakt med chefen! gillar henne skarpt!!! Känns verkligen som man kommit nära varandra!!!!

så himla skönt skall ni veta!! å ja hoppas ja kommer bli kvar där! hoppas hoppas!!!

ialalfal så dagen idag har gått åt de bättre hållet.. heehhe inte som går dagen ialalfall!!!
jag  gjorde de i dag. jag trtänade... trodde inte tiden skulle räcka... hade typ en 30 min på mig tills de ja skulle hämta tjejerna, tänkte då . vaa de är ingen bortförklaring, 30 min hinner man mycket på!

så ja bytte om o fick 23 min cardio med skid maskinen, tungt var de... lade på ett ordentligt tempo o motstånd! sedan avslutade ja med mage 3*max  och baksida ben 3*max

så skönt.... så nu är de bara hålla kvar i detta.... var alldelles utmärkt att gå vid lunch tid, lite folk på gymmet , o de passar mig toppen!. har ju endast 5 min från jobbet dit med!!.. så skönt! så inga bortförklaringar nu! bara packa väskan o dra sig dit!!!!

Älskar denna för baksidan ben:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0