Tidig kväll-Skönt!

Dagen i dag gick utmärkt bra.Trista var på super humör vid hämtning hos dagmmamn, vi gick hem fixa mat och Trispie kolla Ti ti nalle som hon alltid gör när hon kommer hem!!, o alltid i tjeejrnas rum!!! En stabil rutin där!!

Sedan kom min älskade man hem, busade och bada trista innan hon skulle sova, somnade tidgt o enkelt. på 5 min så sov hon, så skönt!
Jag har tom hunnit målat sovrummet, alla väggar där! Sedan blev ja klar. o färgen tog slut så måste köpa nytt imorgon! Så inget mer ja kan göra:(
Mannen jobbar med att fixa fönstrerna ,eftersom de ej är vanlig vägg där ,, ni förstår när ni ser!!:)

SKall sätta mig o kolla runt o dricka the! Idag blir de en tidigt kväll!
Morgondagen kommer bli jobb, träna efteråt sedna skall ja in till stan till rehab huset för att prova ut arb matrial, så som stol tangentbord mm!! lika bra att passa på när man får de! och ja känner stor skillnad mot när ja jobbade inne på norr mälarstrand, stolarna o borden där var bättre!! för mig iallaf!!!

Men imorgon löser de sig nog!:)
SKönt att mannen min följer med efteersom ja ej har en aning om vart de ligger och ja hatar att strosa runt i stan utan vetskapen vart ja skall:(

Nu kolla bloggar o sen slappa vid tv!!! kolla ngn bra serie el ngt!
kram poå er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0