Träning eller inte`?

Igår hade ja upphåll med träningen , skulle ha gått ner men fick alldeles för mycket att göra innnan jag skulle hämta Tripsie så jag sket i det!
Men idag måste jag gå ner eftersom de är helg och helger tränar jag ej på då vi har alldleles för mycket att göra med huset och familjen!


Så idag blir de garanterat träning!
skall köra kondiotion som vanligt!
Att jag satsar på de nu är enbart för att jag har så ont i min arm och kör ajg styrke så kommer de göra ännu ondare och resulterar i ingen träning alls!
Så bandet är perfa för mig" då blir ju de tränign av de hela ändå!!!!!!!

Sedna kör jag med maskinen med utfall eller vad de heter, smithen tror jag!
Så bra för ben och rumpan! får alltid träningsveärk av den !!



gillar att köra den men faan vad "hat jobbig den är"....
men jag gtycker de känns mer i insida lår än rumpan! ngn som vet hur jag får den att ta mer i rumpsen`?
ngt sätt att ha fötterna el gå ner djupar el liknande!!!!? tar gärna emot råd""""


Kommentarer
Postat av: Teija

Så där är det här i livet, det är inte alltid det klaffar. Du är så duktig Catta, du gör det så bra med diabetes och familj!

Har inga sådana träningstips alls, hehe inte min avdelning alls.

Vad det gäller diabetes plus tonåring så krävs det massor med insulin så det gäller att höja, höja och höja tills det inte behövs mer! E som är 13 har nu 24 i basal och tar totalt mellan 25 och 50 enheter i måltidsdoser per dag. Tjosan! Ändå väger hon bara 45 kg och är 164 cm lång.

Hoppas att du har en bra dag,

Många kramar!

2010-09-25 @ 10:41:49
URL: http://varannandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0